1.1.14

"Dönersen Islık Çal" filminden


- Sen hiç bu şehirden kovuldun mu?

+ Hayır. Eğer beni bu şehirden kovsalardı, bir daha adımımı atmazdım.

- Ahiiiiiy. Pis, küçük adam gururu. Ne yani benim gururum yok, öyle mi!?

+ Yoo. Yanlış anladın. Öyle demek istememiştim.

- Ha ha hay, güleyim bari. Sana her gittiğin yerde garip garip bakıp alay etmiyorlar mı? Kıçımın padişahı. Ha ha ha hay. Ben senin yerinde olsam, intihar ederdim.

(Sessizlik...)

- Ne o, bozuldun mu, niye konuşmuyorsun? Aaaay, boşver, s..... et bu insanları. Senin ...in ikimize de yeter. Ha ha ha ha. Şaka yaptım, bozulma.

(Makas alma)

+ Ne gururu? Ben sana bozulmadım, sadece düşünüyordum.

- A a a a a, küçük adam düşünürmüş de. Düşün düşün b.ktur işiiiin.

+ Biliyor musun, yıllardır barlarda envai çeşit insanla karşılaştım. Çoğu senden daha kadın, benden daha cüce. Önemli olan; sahicilik, dostluk.

+ Hadi, cam cama

(Kadeh tokuşturma)

- Can canaaaa.
- Hadi lan gidiyoruz. Hep gece yürüyecek değiliz ya, biraz da güneşe doğru yürüyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder