29.2.12

ben de mi rejim yapsam acep

bu aralar ufaktan göbüşüm büyür gibi oldu, göz kararıyla 56-57 kilo gibiyim. gerçi göz kararım da iyi değildir. sevgilim 83 kiloymuş. rejime başlamış. kaslarını yağ kaplamaya başlamışmış. bir dönem gece yemelerine fazla abandık, normal aslında... ama onun 83 kilo olduğunu duyunca şoke oldum. dedim ya göz kararım, kararsızdır... çok uzun boyu yok yani ve kilosunu da göstermiyor... kadınların yağ oranının fazla olması ne acı değil mi? ya da çok az spor yaptığımız için mi böyleyiz, anatomik mi bilmiyorum. fotolarına baktım, nasıl olur 83 kilo diye de, şunu buldum, bacağım kadar kol o.O diğer kol da benim kolum ve ben çooook ince kollu bir kadın değilim. şoke olunacak bir durum yokmuş sanırım.



güya suya cemre düştü, ama kar yağıyor! neyse, havalar illa ısınacak, bu sene bikinimi de yenilemek istiyorum. bu da bir kadını rejime iten bir şey. plaja gitmek, bikini giymmek... geçtiğimiz yaz, oruçtu, bütünlemelerdi, mezuniyet telaşıydı derken bikini al(a)madım. öyle her yıl bikini alan bir tip değilim. yüzme bilmiyorum bir kere kıyı karadenizli olsam da! beyaz teni sevdiğim için çokça güneşlenmiyorum da... bikinimi liseye başlarken almıştım, ondan yenileyeceğim. bu arada yüksek lisans öğrencisi olduğumu söylemiş miydim. liseye başlarkenki bikini ne laaaaaaaaaan!??????? :)

ilk kez sevgilim olmuş, canım bu sene plaj keyfi istiyor anacııııııım...

 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder