9.3.12

özlem

muhabbet kuşumuz vardı. yedi yıl birlikte yaşadık. evin adamı gibiydi. ben 9-10 yaşlarımdayken yem kutularındaki mavi kuşların kafalarını vesikalık foto gibi kesip ona nüfus cüzdanı hazırlardım. ailemizin altıncı ferdiydi... kafese tıkmazdık onu. dedim ya evin ferdi idi o. yazın pencereleri açtığımızda perdeler uçuşmasın diye yastık koyardık, onu yine de kafese tıkmazdık. annem muslukta rahle gibi ellerini açardı; kışın günde bir, yazın günde iki kez yıkanırdı. anılarımız yazamayacağım kadar çok. artık yazmak istemiyorum. bir cümle daha söylemek gerekirse; onu çok özledim. :-(

1 yorum:

  1. "ben 9-10 yaşlarımdayken yem kutularındaki mavi kuşların kafalarını vesikalık foto gibi kesip ona nüfus cüzdanı hazırlardım"
    ya ben senin makas tutan minik ellerini yerim be!!

    YanıtlaSil