12.1.12

merhaba


merhaba, bu ikinci blogum. edebiyat mezunu olmama rağmen güzel şeyler yazdığımı söyleyemem. ee, madem güzel yazmıyorum neden mi ikinci bir blog açıyorum? tam olarak ben de bilmiyorum bu yazıyı okuyan sevgili kişi. içimde adını koyamadığım, radikal olmasa da çok farklı bir değişiklik hissediyorum. ve diğer bloguma elim gitmiyor neredeyse. belki de yunmuş yıkanmış şekliyle yansıttığım ama özünde çok acı şeyler olduğu içindir. bu blog saç kestirmek, saç boyatmak gibi. aynada artık nasıl kendimi değişmiş ve bir şeyleri kabullenmiş görüyorsam ve blog camiasında da "ayınesi laftır kişinin" olduğuna göre laflarım da değişik görünsün istedim.

aslında, hepsi olmasa da toplumsal önyargıların birçoğunu aşmış biriyim fakat şekilciyim. buna rağmen şeklimi değiştirdim. yazımın görüntüsü de benim gibi değişsin madem. o yüzden bu blogun ayarlarıyla çooooook az oynadım. default (türkçesi neydi be bunun) kullanmaya karar verdim.

blogun bağlantısına gelince, sadece.blogspot... olsun istedim olamadı. sadecevesadece.blogspot... olsun istedim, o da olmadı. aslında bu çok hoşuma gitmişti. böhühühü. aklıma bir şey gelmedi ve bu bloga yazmaya başlamak için de sabırsızlandım ve öylesine bu linki oluşturdum. hemen ısındım kerataya.

hadi bakalım hayırlısı olsun inşalla' maşalla'

öperim.

1 yorum: