3.7.12

Dünden beri taktım bu şarkıya


Bir haftadır içim kapkara sularda boğum boğum boğulmakta. Dudağımdaki bi' türlü iyileşemeyen uçuk sağ olsun, aynalardan da kaçıyorum. "Kaşın, gözün ne güzel kız" diye düşünmeyeli kaç gün olduğunu bilmiyorum. Plaja gitmiştim yaklaşık on gün önce; vücudumda kaşınan ve derisi soyulan yerlerim var. Dudağımdaki uçuk mu; evet, o da sürekli kaşınıyor ve kaşıntısı çeneme kadar vuruyor; yarın uyandığımda HSV-1, ya yüzümde de uçuk çıkarırsa diye düşündükçe çıldırıyorum. İnsanları dinlemek istemiyorum, ama onlarsız da yapamıyorum; çünkü kendim kendime daha gevezeyim. Başkalarına anlatmak istediklerim var, ama anlayabileceklerini sanmıyorum; anlatabileceğimi de... Yorgunum.


Annem şimdi odaya girdi; sırtında atlet yok mu senin, ciğerlerin üşüyecek, diyor ve ekliyor: Sofrayı hazırladım, hadi soğutma... Yüzüme bir tebessüm konuyor ve annemin de beni anlamadığı ve anlayamayacağı düşüyor aklıma hemencecik. Kötü, çok kötü.


(02.07.2012'de görüntülendi.)

6 yorum:

  1. Samsun mu burası :) Selim Tarım da iyidir, yetenekli ve mütevazi bir kişilik. Dinlen o zaman, içinde uçuk çıkmış, geçene kadar bekle. Saygıyla,

    YanıtlaSil
  2. Evet, Samsun. :)
    Selim Tarım dinlemedim aslında, ama birkaç yıldır Karadeniz Karasun parçasını hep Tarım'dan dinlerim.
    Neden dinlememişim acaba? Hemen açayım Grooveshark'tan falan...

    Evet, içimde uçuklar var. Beklemedeyim.

    Saygı ve sevgiyle.

    YanıtlaSil
  3. Amisos'tan anlamlıydım aslında :D Gerek hareketli,gerekse dingin parçaları vardır. Her genç yetenek gibi tadı ayrıdır, Karmate'yi düşünerek dinlemezsen tat alırsın yani.

    Dinlen,akşam sahile çık yürü işte,5 yıl harcadım memleketinde, ondan derim. Atakent'e kadar adımla sahilde akşam. Ne diyeyim,dinlen ve denizi dinle.

    YanıtlaSil
  4. Keşke Atakum'da otursam; bazen meydana gidip minibüse atlamak ölüm gibi ağır geliyor. :)

    Neden Samsun'da idiniz? OMÜ? İş? Başka?..

    YanıtlaSil
  5. OMÜ ; hımm, o zaman sıkıntı. Özellikle değişen ulaşımın ardından, yük gibi gelir. Ama doğu parkta fena değildir, arabalarıyla drift atan apaçileri elersek :D Gerçi,şu son sel olayından sonra nedir,nasıldır bilmiyorum fakat. ADA kafeye git, orası ayrıdır,tat verir, kafa dinlendirirsin. Duvardan bir kitap al,oku. İyi gelir.

    YanıtlaSil
  6. Evet, değişen ulaşımla ters kalıyor bana ulaşım. 1. ve 3. hattan aktarma yaptığımda rahat oluyor ama öyle de tuzlu oluyor. =)

    ADA Kafeyi severim. Ne tenha, ne kalabalık... ve evet, kitapları... Güzel. :)

    YanıtlaSil