4.5.12

Saç

Lisanstan çok sevdiğim bir arkadaşım saçlarını kıpkısacık kestirmiş. Aslında böyle bir şey yapacağını hiiiiç ummazdım. Aklıma kemoterapi tarzı şeyler gelmedi değil ilk başta... ama çok şükür ki sıhhati yerinde. Sanırım hayat gereğinden fazla yormuş onu; bu saçını çok sevdim - saçları uzadıkça nasıl da güçlü bir kadın olacak... Belki de "saç kestirme hastalığı"na yakalanacak, zevkine hep kısa kısa kestirecek. Olsun, yüzü güzel, içi güzel, canı güzel. Saçıyla güzel olanlardan değil o!

Sohbetini nasıl da severim... Artık sohbetlerinden daha fazla haz alacağımdan şüphem yok. Coco Chanel'in de dediği gibi, "Saçlarını kestiren bir kadın hayatını değiştirmek üzeredir."

Şuan İstanbul'da olsaydım, yarın belki de elimi tutmasını isteyip beni kuaför koltuğuna oturtmasını isteyebilirdim. :) Ben hayatımı 2010 sonbaharında değiştirdim, ama bu kadar kısacık saç hep aklımda kalacak ve bunu yapma cesareti gösteren kadınlara hayran kalacağım. (O kadar kısa saç modelleri kullanmama rağmen - çünkü bu, bambaşka bir şey... Sufilik gibi biraz... Benimkiler de kısacıktı ama kesimi modelli idi, güzellik kaygısı vardı yani.)



PS. Aynaya baktığımda hala kısa saçlı bir kadın görüyorum. Uzunca saçlarım aslında bir ideolojiye hizmet ediyor; yakında kestirirm belki de... Saçlarım topluma değil de bana hizmet eder. Uzun saçı biraz daha kullanayım, düşünürüz; saç toplama aktivitesine doyayım hazır uzamışken... ;)

1 yorum:

  1. ben denemiştim 3 numara kadar kısacıktı pişmanmıyım hayır aklımda kalmasından ıse yasadım sanada tavsiye ederım yeetrki cesaretini topla o kadar.

    YanıtlaSil