7.5.12

Aşk...

... acı çektirse bile insana güzellik katar. Yani, aşk dediğin insanı güzelleştirmeli. Platonik olabilir, karşılıksız olabilir, normlara karşı olabilir, karşılıklı da olabilir (tadından yenmez); ama aşk dediğin insanı güzelleştirir. Sizi güzelleştirmeyen bir "aşk" için üzülmüşseniz şayet, oturun üzüldüğünüze üzülün!

Bunları demek aslında play-off uygulamasına geçen Süper Lig'de play-offa kalan takımların taraftarlarının Facebook'taki iğrençlikleri üzerine aklıma geldi; çünkü fanatizmin - fanatizmin Türkçesi "bağnazlık" bu arada - pençesinden bir aşk ile kurtuldum. Bir çocuk sev(miş)dim uzaklarda*... Platonik mi karşılıksız mı olduğunu bilemediğim bir aşkla sevmiştim. Hatta öyle çok sevmiştim ki ilk akli dengesizliklerim bu aşkımın maşuksuz kalmasıyla başladı diyebilirim. :) Bu çocuk fanatik bir şekilde tuttuğum takımı öyle çok severdi ki, takımımdan ve dolayısıyla da sanırım futboldan soğudum. Böylelikle, fanatizm illetinden de kurtulmuş oldum. Beni fanatizmden bir aşk kurtardı... Bu çocuk, onu erkek olarak sevmeme izin vermedi, beni de kadın olarak sevmedi; ama ben bu aşkı geçmişimdeki pek güzel şeylerden biri olarak görüyorum.


Beni iyileştirecek yeni bir aşk diliyorum kendime... Sadece kanımı kaynatıp gezip tozacağım birini istemiyorum; beni iyileştirip güzelleştirecek, iyileştirip güzelleştireceğim birini ve ikimizden doğacak aşkı istiyorum...

- - - - - - - -

iyileştirmek    
(-i) 1. İyileşmesini sağlamak, sağlığına kavuşturmak, tedavi etmek. 2. Eksikliğini, bozukluğunu gidermek, ıslah etmek.

 Güncel Türkçe Sözlük 



* Dinleyelim madem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder